Зимові вироби своїми руками для дитячого
Microsoft Word Document 566.0 KB
Професійне мовлення педагогів.pdf
Adobe Acrobat Document 286.6 KB
Поради педагогам щодо розвитку творчості
Adobe Acrobat Document 184.8 KB
Методичні рекомендації щодо орга.pdf
Adobe Acrobat Document 318.0 KB

Діти всіх народів світу мають спільну характерну рису – вроджений потяг до гри. Переоцінити її значення в життя дитини важко. А уявити дитинство без неї  взагалі не можливо.

       Гра – це «чарівна скринька», за допомогою якої можна навчити малюка читати, писати і, головне, - мислити, спостерігати, доводити, розуміти.ю творити.

Виявляючи цікавість до світу дорослих, але не маючи можливості включитись до нього, дошкільник моделює цей світ у грі. Ця діяльність є соціальною за своїм походженням і змістом, вона виникає в ході ускладнення досвіду людства, його виробничих та культурних взаємин і відображає суспільні зміни. Сюжет та ролі в грі діти запозичують у суспільстві.

Гра - провідна діяльність дошкільнят, в якій вони виконують ролі дорослих, відтворюючи в уявних ситуаціях їх життя, працю та стосунки

Гра - це діяльність, у якій дитина спочатку емоційно, а потім інтелектуально засвоює всю систему людських взаємин. 

Гра посідає чільне місце в системі фізичного, морального, трудового та естетичного виховання дошкільнят. Вона активізує дитину, сприяє підвищенню її життєвого тонусу, задовольняє особисті інтереси та соціальні потреби. Завдання і зміст ігрової діяльності визначаються Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні - освітня лінія «Гра дитини», чинними програмами розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку  «Дитина» («Граючись – зростаємо»), «Впевнений старт» («Ігрова діяльність»).

     Важливе значення гри полягає в тому, що діти в невимушеній формі, відтворюючи світ дорослих, засвоюють моральні норми, отримують уявлення про професійні та сімейні ролі. Гра забезпечує розвиток у дошкільників рухових, розумових та мовленнєвих навичок. Діти, відображаючи в грі різні сторони життя та особливості діяльності дорослих, поповнюють і уточнюють свої знання про навколишній світ, вчаться співпереживати і відрізняти вимисел від реальності.

Виходячи з цього рекомендуємо:

Під час організації ігрової діяльності формувати базові якості особистості дитини: самостійність, творчість, розсудливість, відповідальність.

Під час проведення сюжетно-рольових ігор   створювати оптимальні  умов для ігрової діяльності. (Це значить, що вихователь повинен провести попередню роботу щодо ознайомлення дітей  з даною професією шляхом читання творів, проведення екскурсій, перегляду діафільмів, відеороликів, а вже потім уводити ролі в гру.

Допомагати  дітям у виборі гри, сюжету, у творчому використанні дітьми предметів-замінників, в осучасненні змісту гри.

Активно спостерігати, фіксувати свої спостереження, аналізувати їх, навчати необхідним умінням і навичкам, підключаючись до гри дітей. 

 

Пальчикові ігри

Рухливі ігри

Картотека ігор з піском для дітей раннього віку